loading...
رپ صــــدا | موزیک دانلود ، فیلم دانلود
Abolfazl بازدید : 118 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

متن آهنگ فکرای منطقی امیرعلی بهادری
Lyrics Music Amir Ali Bahadori Fekraye Manteghi

فکرای منطقی امیرعلی بهادری

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

متن ترانه

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

تکست آهنگ امیرعلی بهادری به نام فکرای منطقی:

 

متن آهنگ جدید امیر علی بهادری فکرای منطقی

هنوز روزام کوتاهه تو هر نفس یه آهه

بی تو خنده هام یه قاب عکسه سفید سیاهه

بیرون نمیام از فکرای منطقی از پاییز زندگی

دیگه تو جاده ماه نیست انگار بهار تو راه نیست

دیگه حالم اصلا مثله قبلنا رو به راه نیست

بیرون نمیام از فکرای منطقی از پاییز زندگی

چشام ابریه بازم من اینروزارو میشناسم

میدونستم جای فصلا با هم عوض میشه واسم

اشکام برگای پاییزه اما هیچ وقت نمیریزه

خیلی تنها موندم با اینکه تنها رفتی

چشام ابریه بازم من اینروزارو میشناسم میدونستم جای فصلا با هم عوض میشه واسم

اشکام برگای پاییزه اما هیچ وقت نمیریزه  خیلی تنها موندم با اینکه تنها رفتی

شعر آهنگ جدید امیر علی بهادری فکرای منطقی

پریدی بدونه برگشت تو رفتی از سقوطم هنوز گیجو ماتو مبهوتم

باورت کردمو تو باورم فکر میکردم آرزوت..

فک میکردم آرزوتم چه خیاله اشتباهی

چقدر زود رسیدی به دو راهی

با اینکه انتخابت رفتن بود دلم برات تنگ میشه گاهی

انتخاب حق تو بود من بیش از حد وابستت شدم

بعد تو بدبین شدم به هر کسی حتی خودم حتی خودم

چشام ابریه بازم من اینروزارو میشناسم

میدونستم جای فصلا با هم عوض میشه واسم

اشکام برگای پاییزه اما هیچ وقت نمیریزه

خیلی تنها موندم با اینکه تنها رفتی

چشام ابریه بازم من اینروزارو میشناسم میدونستم جای فصلا با هم عوض میشه واسم

اشکام برگای پاییزه اما هیچ وقت نمیریزه  خیلی تنها موندم با اینکه تنها رفتی

 

 

Edit by : B2Love

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 320

دانلود اهنگ با کیفیت 128

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبلاگ چی هست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 1,285
  • بازدید سال : 12,930
  • بازدید کلی : 291,702